ApropoTV a fost lider de audienţă

938A1028_resizePrima ediţie din cel de-al 18-lea sezon al emisiunii ApropoTV a fost lider de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.

Astfel, în intervalul orar 13:11 – 14:11, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTV a obţinut în medie, pe publicul comercial, 3,9 puncte de rating şi 15,4% cotă de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1, care a obţinut 2,3 puncte de rating şi 9,1 procente din cota de piaţă.

Şi publicul din mediul urban a stat cu ochii pe Andi Moisescu, iar ProTV a înregistrat, în medie, 3,2 puncte de rating şi 10,8 procente din cota de piaţă. Antena 1, clasată tot pe locul al II-lea, a obţinut 2,9 puncte de rating şi 9,6 procente din cota de piaţă.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *