Debenhams în Plaza România

Începând din 3 decembrie, clienţii Plaza România au la dispoziţie un nou magazin de fashion şi beauty, prin inaugurarea department store-ului britanic Debenhams.

Debenhams_Plaza RomaniaCentrul comercial Plaza România continuă strategia de renovare și modernizare prin inaugurarea, pe 3 decembrie 2015, a unui nou magazin al renumitului brand Debenhams. Noul department store este situat la parter şi este cel de-al doilea magazin al retailerului britanic în România. Cu ocazia deschiderii, Debenhams Plaza România a pregătit  numeroase surprize: cadouri pentru primii 100 de clienți, ședințe gratuite de machiaj cu produse Lancôme și un concurs tip Treasure Hunt.

„Suntem încântați să ne întâmpinăm clienții cu unul dintre cele mai apreciate branduri de fashion și beauty din lume. Deschiderea Debenhams în Plaza România constituie un moment de consolidare a poziției mall-ului ca o importantă destinație de shopping din București. Este, totodată, un moment semnificativ al procesului de renovare și modernizare prin care ne-am propus să reinventăm Plaza România”, declară Affan Yildirim, General Manager Anchor Grup.

Noul magazin din Plaza România, dedicat celor pasionați de shopping, le oferă clienților cele mai noi linii vestimentare şi articole de înfrumuseţare pentru întreaga familie. Au la dispoziţie aproximativ 43.000 de piese vestimentare pentru femei, bărbaţi, copii, articole de lenjerie şi accesorii, colecţiile fiind semnate de designeri internaţionali precum Ben de Lisi, Jasper Conran sau John Rocha.

De asemenea, Debenhams reunește circa 100 de branduri de parfumerie, machiaj şi îngrijire a pielii. Produsele de beauty sunt amplasate într-un spaţiu de 190 mp și aparțin unor case consacrate precum: Dior, Lancôme, Givenchy, Bvlgari, Dolce&Gabbana, Estée Lauder, Calvin Klein, Paco Rabanne şi L’Oréal.

Debenhams este prezent în 27 de ţări, cu 240 de unităţi. Conform Infinity Group, partenerul francizorului britanic Debenhams, inaugurarea magazinului din Plaza România susţine planurile companiei de a-şi dubla afacerile în franciză la nivel mondial, ca număr de unităţi şi ţări.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *